obeskrivligt

Ni betyder så obeskrivligt mycket för mig! det känns helt otroligt att just vi är kompisar :o vem trodde det för typ ett år sen? Känner mig enormt lyckligt lottad som fick chansen att bli kompis med er<3 Jag älskar att vara med er och jag älskar framförallt er sjuka humor x) Jag hoppas och vill verkligen att vi är kompisar resten av livet! För så bra som jag mår när jag är med er, så bra mår jag inte med nån annan.
Jag älskar er! ♥
Nu längtar jag efter ännu en underbar sommar med er!
PUSS<3

Kommentarer
Postat av: Emelie & Emma

Nu är vi lite generade här (A) Vi älskar dig Cassie!! Du är den tredje ingrediensen i vårat Wolfgang! :D Haha, vi kommer ha den bästa sommmmarn :D Fan vi ska ju föda barn samma tid så! Haha.

Poknis :**********<33 (K)(L)

2010-05-10 @ 17:34:12
Postat av: scrassie

hihi ;) ja vi måste bli med barn samtidigt sen när det är dags att skaffa barn i livet :D älskar er!<3

2010-05-10 @ 21:22:22
URL: http://scrassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0