Lyckad valborg? JA!

fy fan va kul vi hade :D haha :)

Nu sitter jag här hos Rille, vi lyssnar på musik och ska väl kanske göra nåt snart :) Vet inte. Känner mig fruktansvärt otaggad på skola och vill i princip bara ha sommarlov nu! knäpp odm jag är så är jag faktiskt sugen på att festa ikväll igen :o HAHA x)

Imorrn ska jag sola med Emma och Emelie sen är det teaterövning på kvällen.

Asså Joel Kinnaman måste vara Sveriges snyggaste skådespelare :O Så jävla SNYGG!
Okej då. Han är väl inte så snygg i "Johan Falk" filmerna, då han ser mest sliskig ut. Men här :O när jag ser denna bild så dreglar jag!



Nu ska jag och Emma dra till mig och hämta plattång för att bevisa för Daniel att det går att platta hans hår :)

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0