en månad kvar..

..till sommarlov! Jag kan inte  fatta det :O det är ju inte ens varmt ute, inte ens lite :s Hoppas vädret slår om snart och att det blir skitvarmt istället :)
Musiken börjar om 20 minuter. Inte alltför taggat faktiskt -.- Vi ska typ sjunga stämmor i grupp. WOHO jättekul, i en och en halv jävla timme. Vi som vill ska få vara i små grupper och spela själva. Men läraren är så jävla cp och säger att vi inte kan och blablabla. ARG, det är vad jag blir.
Ikväll är det UG med Emma och Emelie :D<3 ska bli kul!

Ledsen för att det inte blir så mycket bloggande men tyvärr orkar jag inte med eller glömmer jag bort bloggen ibland :) sånt är livet!
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0