inställd jävla lektion, man kunde ju ha sovit

så himla typiskt. Inställd lektion två och en halv timme lång också -.-  jaja man får väl göra lite nyttiga saker som att till exempel jobba ikapp i matten eller nåt. Okej nu vet alla att jag inte kommer göra det men typ. Bara göra lite nytta.
Jag skulle verkligen behöva städa mitt rum. Jag har varit på väg att göra det i två dagar nu men det är så jävla jobbigt att vika alla kläder och stoppa in i garderoben. Men okej! Idag när jag kommer hem ska jag städa. Jag måste. För att jag vet att man tycker att det är så jävla skönt när det är färdigt och man sover mycket, mycket bättre. Jag lovar att före och efter bilder kommer sen. hihi :)
nu ska jag väl gör det där "nyttiga" som jag skulle :)
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0