hihi, hoppsan :)

ja det vart ju ingen städning igår heller -.- Vi fick besök och tiden rann iväg :) men ska försöka idag. Jag säger inte att jag ska göra det för då blir det bara inte så x)

Vi har precis ätit så mätt som en jag vet inte vad är jag :o
Imorrn äre ju inte lite chill! Vi ska inte ha några lektioner för vi ska på musikal istället :D nästa vecka har vi ingen medieproduktion på varken måndagen eller tisdagen :) så då börjar vid 1 båda dagarna. Sen har vi ingen datakunskap på tisdagen vilket betyder att vi bara har en och en halv timmes musik och på torsdag och fredag har vi ingen engelska. Den absolut perfekta veckan innan lovet! :) så jävla taggad på lov nu sen lagon till lovet är slut drar ju vi till Turkeyyy! :D
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0