F*ck

Nu struntar jag fan i allt vad kärlek innebär. Alla säger att kärlek är det bästa för en människa. Det tror jag INTE ETT JÄVLA DUGG på. Det sårar bara, får en att må dåligt och tro på saker som inte är nåt.Helvete! Vem var idioten som kom på kärleken? Den måste ju vara störd. Ni som redan är kära och lyckliga har ju lyckats med nåt svårt, för mig fan nästan näst intill omöjligt. Åh är så trött på allt, varför kan inget bara gå som jag vill? nej för gud har typ sagt "allt som Casandra vill det ska absolut inte bli som hon vill, nej det ska vara raka motsatsen, tvärtom". Hur fan kommer det sig att man kan ha otur i precis allt man gör och vill? Fuck allt just nu alltså. jag vill bara slå sönder nåt. En tallrik eller kanske en spegel. Nej då får man ju sju års otur, visst ja jag har ju typ redan livstids jävla fittig otur. Värre kan det väl fan inte bli.

ursäkta detta oerhört långa emoinlägg, but thats how i feel right now :(

Fight for love!
Nothing to fight for!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Har det hänt någe ?:O

2010-03-01 @ 23:22:03
Postat av: Scrassie

ja :/ jag kan säga imorrn när vi träffas på ug :(

2010-03-01 @ 23:46:00
Postat av: Felicia

Det gäller att hitta någon med samma motivation och vilja i ett förhållande som du också vill ha. Hela världen är full utav kärlek, jag lovar dig, en dag kommer du också hitta den du vill dela dina dagar med. Om det inte sker nu, finns det en anledning till det, du har antagligen inte hittat rätt ännu, men den dagen du gör det kommer ni förhoppningsvis hålla ihop. Jag tror på dig. Jag tror på att du kommer bli lycklig. Samtidigt vet jag inte hur det känns, men jag kan tänka mig av andra skäl. Men jag hoppas det bästa för dig!

2010-03-02 @ 10:20:24
URL: http://lundinfelicia.devote.se
Postat av: Scrassie

Felicia: Tack! <3

2010-03-02 @ 10:22:28
URL: http://scrassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0