otroligt vackert!

Igår var det prinsessbröllopet och det var otroligt vackert! Jag kunde inte låta bli att fälla en och en annan tår ;)


Nu har jag också jobbat en vecka på sommarjobbet, så nu är det bara två veckor kvar sen fortsätter mitt underbara sommarlov som jag vill ska fortsätta i evigheter :)
 
Jag ska naturligtvis ladda upp bilderna från Pia och Fredriks bröllop också :) har bara inte blivit gjort -.- Just  nu har jag verkligen intye tid att blogga. Jag jobbar hela dagarna sen övar jag teater på kvällarna som förövrigt har premiär om en och en halv vecka :)

Nu ska jag snart till simone, förhoppningsvis :) sen måste jag sova "ganska" tidigt eftersom jag ska jobba imorrn :)

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0