Nu!

Nu är jag ledig vilket betyder att jag spenderar de flesta dagarna vid stranden eller med mina vänner :) Känns så jävla skönt att veta att man inte måste göra just nånting. Torsdag vecka 30 bär det av mot Varberg med Simone och hennes familj. Ska bli jättekul eftersom jag har hört att Varberg är väldigt fint :) hoppas på bra väder! Sen vecka 31 åker jag med min pappa,syster,faster och ena kusinen till Danmark. Jag hoppas att vi kommer åka förbi Lökken. det ser ju nästan ut som rivieran :o skitfint! Men jag får väl se hur det blir :)
Lökken



kolla, det är ju superfint!
Imorrn ska jag bada och sola om det är fint väder. Sen ska jag nog eventuellt med pappa till Linde för att hämta nån spis vi köpt :)
PUSS!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0