fortsättning bröllop

Jag och min älskade vän Simone


Pia & Simone


Brudbuketten (som min mamma dessutom lyckades fånga i brudbukettskastet)


Kung och Drottning....eller?


Bröllopstårtan


Nej nu räcker det med bilder.

Det var det första bröllopet jag var på, som jag kommer ihåg allafall. Det var så otroligt fint! Festen var sjukt rolig och jag och simone dansade nästan benen av oss ;) Maten var god och tårtan helt underbar. Och alla fina tal. Men inget slog Simones. Fyfan vad fint det var.
Och nästa vecka åker jag till Varberg med denna underbara familj. Ska bli så jäkla kul!
Som Simone sa. Vill ni se äkta kärlek är det bara att titta på Pia och Fredrik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0