klockan är 7 på morgonen... det är INTE normalt!

- Fyra frågor om förhållanden

Är du singel? - yes
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - näe
Hur många har du varit kär i? - typ två kanske
Är du kär just nu? - nej, inte kär direkt


 - Tio frågor om dig själv

Namn? -  Casandra
När fyller du år? - 20 september
Några piercingar? - öron, medusa
Vad har du på dig just nu? - min gråa mysdress<3
Vilken årstid är bäst? - sommar, ofc! Är förövrigt riktigt trött på vintern just nu -.-
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - typ vakna upp utvilad och märka att man har en bra "lookdag" :)
Vad tycker du mest om hos dig själv? - vet inte.. att jag är snäll kanske? asså näe jag vet inte..
Vad är du bra på? - rätt så mycket faktiskt
Vem älskar du mest på denna jorden - oj svårt at säga.. mamma,pappa och min syster tror jag.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - det spelar ingen roll så länge det inte är trångt det är det värsta som finns.


- 10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? -  Simone måste jag nog säga.
Vem är den roligaste av dina vänner? - alla
Vem är snyggast av dina vänner? - men alla!
Vem är mest partyprisse? - ehm? måste nog fan va Jonna asså!
Vem är den du helst har filmkväll med? - alla
Vem av dina vänner är mest "evil"? - vet inte, ingen!


- 10 frågor om idag


Vad har du gjort? - varit med Jonna, åkt buss, ätit kinamat och suttit vid datorn
Vad ska du göra nu? - försöka hålla mig vaken resten av den här dagen...
Vad har du ätit idag? - kinamat, mackor
Har du duschat idag? - nope
Är du trött nu? - ja, lite.
Vad händer i morgon ? - ska väl typ köpa skor, tror jag :)
Går du i skolan? - ja, men nu är det ju lov -.- som jag förövrigt vill att det ska ta slut. trött på att sitta hemma.
Har du varit i skolan idag? - nej, I wish. Asså inte lektionerna, absolut inte! Men rasterna, dem härliga klasskamraterna osv..

- ANNAT

Hur mår du just nu? -  bara bra!
Har du piercat dig? - ja
Är du hungrig nu? - nej, verkligen inte!
Vad är klockan nu just nu? - 06.49
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - ¨blogg.se och jonnas blogg


- TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - Bella
Vem ringde du senast? - telefonbanken
Vem sms:a till dig senast? - Joniz
Vem sms:a du till senast? - Joniz


- ÖVRIGT

Gillar du punk? - nej
Har du sminkat dig idag? - nej


- MUSIK


Lyssnar du på musik just nu? - näe
Vilket är ditt favoritband/artist? - massa
Vad gillar du för musik? - massa


- KLÄDER


Har du fler än 4 linnen? - yes
Har du fler än 3 jeans? - nej, eftersom jag hatar jeans. Leggings skare va! :D
Har du fler än 5 tröjor? - ja?


- SMINK OCH HÅR


Använder du mascara? - ja, såklart
Använder du wax? -  näe, om jag inte ska få otrolig volym på håret.
Använder du ögonskugga? - ja, men bara när det är nåt speciellt. typ fest.
Använder du kajal? - nej, ser ut som ett emo om jag gör det...
Använder du hårspray? - ja :)
Använder du volymspray? - nope
Andänder du mousse? - näe
Använder du deodorant? - yep
Använder du skinspray? - nej?
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - läppglans, ibland. läppstift, nej.
Använder du brunkräm? - ja
Använder du rouge? - ja.
Plattar/lockar du håret varje dag? - ah
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - men nej.


- KÄRLEK

Är du kär just nu? - njae, inte kär direkt..
Har du haft sex idag? - nope
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - näe
Är du romantisk? - ehm, ja när jag vill.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej, skulle jag aldrig kunna göra.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Gud jag kommer faktiskt inte ihåg!
Hur länge höll det?  - typ en vecka x) dagisförhållande ni vet ;)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - jag vill nog just nu ha ett förhållande faktiskt.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - ja haha x) också en dagisgrej..
Vem sov du senast bredvid? - Jonna
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - vet inte... ingen värd att nämna allafall.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - näe
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - mamma var väl typ 23 och pappa var nog runt 27
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej?
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - aldrig!
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - typ stylat hår eller mössa/ hiphopkeps snygga jeans eller chinos. Nån snygg munktröja eller en jävligt snygg skjorta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0