Skön dag

ja idag har det varit en skön dag. Vaknade vid elva och gick och duscha :) sen några timmar senare åkte vi till stan för att uträtta några ärenden. Bland annat hämta min systers pass. När vi hade hämtat passet åkte vi och åt på pizza hut, det var jättegott (y) men personligen gillar jag nog pizza planeten bättre. Japp iaf sen åkte vi till resia. Vi ska nog åka till turkiet, Alanya, i april. Jag är otroligt osäker på vädret men det är säkert bra. Nu är det bara en enda grej kvar att göra innan vi bokar resan och det är att jag ska prata med min rektor om ledighet. Vilket jag inte tror ska vara nåt problem :) hoppas jag iaf. Massa andra har ju fått ledigt :o
Visst ser det fint ut? :)
Här ligger lägenhetshotellet som vi ska bo på, om vi nu åker :)
Nu ska jag nog kolla på film och myyysa :)
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0