orkaaaaaar inte......


nej precis. Första dagen i skolan den här veckan och jag är redan helt slut och har ont i huvudet. Ett  lov sitter verkligen på sin plats alltså.

Imorrn är det tisdag. Som var en av mina favoritdagar förut men som nu är en av mina hatiska dagar. Förut hade vi bild och något roligt medieproduktionsämne, typ expo, graf och sånt men nu har vi ljud -.- SKITtråkigt! Och vi har musik istället för bild. Jag kan inte ens beskriva mitt hat till musik. Så JÄVLA tråkigt. Det enda vi gör är och sitta och klinka på en gitarr i en och en halv timme. Visst låter det kul? Eller inte. USCH!!!!!!!!!Hoppas dagen går fort, riktigt fort!

Nu ska jag kolla tv en stund, sen duscha och sen sooova.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0