jajaja, jag vet. Sämsta uppdateringen..

men jag har inte orkat :) Idag fyller pappsen år. Så det blir att fira honom när han kommer hem från jobbet. Igår städade jag heeela huset så till slut hade jag fasen ont i hela kroppen.
Jag känner mig så innerligt jävla trött på snön nu -.- det kommer ju bara mer och mer också. Det tar aldrig slut på skiten. Visst det är väl fint och så men annars finns det inte en enda fördel.
tog lite kort när jag var ute igår.
Uggs är snygga men värdelösa skor! Dem är ju jättehala. Jag har hållit på att halkat och faktiskt halkat omkull minst 20 gånger den här vintern :O
Min farmor, som kommer från finland men som bott i sverige i 40 år, sa att hon aldrog någonsin har sett så här mycket snö i sverige.
Men jag menar titta på vallarna! Det är ju meterhöga.
Nej nu ska jag göra annat.
PUSS<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

grattis till din pappa :)

2010-02-24 @ 18:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0