hihi, skulle ha slutat nu egentligen.

Ja egentligen skulle jag ha slutat nu. Men jag är redan hemma :D
Har precis gjort i ordning en liten "överraskning" till syrran :) Det är en film som hon alltid har velat sett, som jag har fixat nu :) TACK JOHANNA! :* Här är en länk till hennes blogg, riktigt snygg om du frågar mig :)
http://johannaericssons.blogg.se/

Det kändes som om matteprovet gick riktigt bra faktiskt :D hoppas att det gjorde det också.

Imorrn är det ju då torsdag :) vilket iofs betyder att jag börjar så jävla tidigt -.- men att jag slutar riktigt tidigt också :) Den är najs!
Hoppas ju då på att Jonna ska vara tillbaka i skolan imorrn också :) Det är ju faktiskt lite tomt utan henne.

Vad händer på sportlovet alla människor? :) 


Kommentarer
Postat av: johanna:)

kul att hon blev glad, gullig du är :D<3

2010-02-18 @ 22:30:03
URL: http://johannaericssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0