Äntligen helg, nu blir det fredagsmys!

Jag känner mig helt slut efter den här veckan. En helg sitter verkligen på sin plats.
Var först med Jonna, sen precis när hon hade åkt så träffade jag Adam och Emin på krämarn och var med dem i typ tre timmar x)
Sen skulle jag ta bussen hem vid halv sex, tror ni inte att bussj*veln gick sönder då eller!?
Jo så jag var hemma typ en timme efter det att jag egentligen skulle varit hemma -.-
Nu ska jag iaf bara chilla, och äta pizza haha :D

förresten så har jag iaf fixat så att bloggen ser liite roligare ut nu :)

Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: sam

Fint du hade fixat bloggen, mer din stil ju ;)

2010-02-12 @ 21:58:41
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/
Postat av: scrassie

Tack! :) hihi

2010-02-12 @ 22:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0