så jävla otaktiskt!

Mina lärare är så jävla dåliga på att planera bra. Nu ger dem oss typ tusen läxor, prov och inlämningsuppgifter samtidigt. Så bara för att dem är totalruttna på att planera bra så ska vi få lida för det. Bra där!
Det känns svårt att prioritera också. Vad är viktigast? Jag har ett prov som jag måste ha MINST Godkänt i på onsdag så det är nog viktigast.

Fick nyss ett samtal av Emelie som ville att jag skulle med och åka skridskor vid skolan haha. Vi får se hu det går. Det lär ju bli som bambi på hal is. Jag vet att jag nyss sa att jag hade massa läxor men jag måste ut och göra någonting. Annars blir jag tokig av alla läxor!
Nu ska jag försöka hinna plugga lite allafall innan jag ska ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0