Monday

Jag somnade kvart över två inatt. Ändå kom jag upp hyffsat lätt imorse. Det tackar jag för! 
Nu närmar sig också julafton och nyår med stormande steg. Det är exakt 18 dagar kvar till julafton idag. Igår var jag på O Helga Natt också. Sveriges största julshow. Och den är i lilla Örebro!? Ja. Det var otroligt fint trots att jag inte hann se så mycket. Vi var bara där i kanske tjugo minuter, pappa tyckte att han hade sett nog efter det haha. 
Nu börjar min lektion om en kvart och jag måste fixa en sjukanmälningsinloggning innan det så det är nog bäst att jag kilar.
Har mycket att plugga idag men ska försöka hinna blogga. Jag vet att jag varit dålig på det i helgen.
O Helga Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0