God Jul och Gott Nytt År!

Min julafton var underbar förutom att jag var helt genomförkyld och har jättejobbig hosta. Stämningen var perfekt och det var första året på 11 år som vi var hos mormor. Vi har alltid varit hos oss. Första var jag ganska skeptiskt till att vara borta på julafton men det var ju helt underbart! Allt blev så bra så vi ska fortsätta fira hos mormor. Mina föräldrar är ju skilda så på eftermiddagen firar jag med pappa hos min farmor och farfar och på kvällen med mamma hos mormor (i år).

Jag fick massor av saker och jag är jättenöjd.
Här är en lista på sakerna jag fick igår:
Armbandsklocka
Almanacka
Mascara
hårolja
parfym (Beyonce HEAT)
Tröja
Tofflor
Hårinpackning
Trosor
Strumpor
Värmeskydd till håret
Hårspray
Örhängen
Pengar
Hoppas ni haft en mysig jul och jag önskar er ett Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0