Nu är skiten igång..

Skolan är i gång för fullt. Klockan 11.40 börjar våran förta lektion på den här terminen. Vi har precis ätit lunch och innan det så hade vi "klasstid" då vi kollade på en film, remember me. Ganska bra men uruselt slut!
Jag håller förövrigt på att göra en total makeover i mitt rum hos pappa. Blir nog ganska bra när det är klart :)jag tänkte att det skulle vara på nåt sätt som det aldrig varit förut :)
Nästa vecka när jag och Emma vet våra scheman bättre ska vi nog börja motionsimma (Y) Behövs verkligen.
En sån här byrå ska jag iallafall få av min pappa :) Min garderob som jag har nu är katastrof!
Den här matchar min säng och mitt nattduksbord :)
Nu börjar vi alldeles strax.
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0