Vill ha en riktig vår nu.

Jag tycker den vår vi har nu är värdelös :o det blåser svinkallt, det är knappt ingen sol och det gör att det känns som evigeheter till sommarn. Är det det där jävla askmolnet som gör så att det är så här eller? Jag menar för typ 3 veckor sen var det ju finare än vad det är nu :s jaja jag hoppas det blir bättre snart iaf.

Jag har precis duschat och ska snart hoppa i säng och läsa så mycket jag bara kan i den där f*rbannade engelskaboken. Måste ha hunnit läst så mycket så möjligt i den tills imorgon -.-
Agilityn idag gick otroligt bra :) för mig och Loppan allafall hehe. Det gick bra för Simone och Bonus också men jag tror Bonus behöver en gnutta mer lydnad faktiskt :) Bara att träna, belöna,träna och belöna.

Nej nu ska jag läsa -.-
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0