Förskyld,spräckta blåsor i munnen och tandläkarn imorrn

Ja, kan det bli bättre? jaja jag ska inte klaga.. tur att förskylningen kom efter semestern allafall :) ingen höjdare att vara förskyld på semestern kan jag tänka mig.
Imorrn är en undersökning hos tandläkarn som gäller -.- inte så kul det heller. För det första betyder det att jag missar första lektionen på morgonen, medieproduktion 2 ½ timme lång, och dessutom kommer tandläkarn eller tandhygienisten som det heter säkert att hitta några hål eller nåt annat skit -.-

Det finns iaf en sak som är bra! jag får iallafall träffa mina kompisar imorrn :D och återgå till rutinerna vilket ska bli väldigt skönt!

Nej nu ska jag snart duscha sen sova tror jag :)

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0