en säng vore inte fel

Nej, precis! Jag är så jävla sjukligt trött så jag skulle kunna lägga mig på golvet och sova. Jag har inte en kraft kvar. Vad händer?Ikväll måste jag lägga mig och sova tidigt i mitt (faktiskt) helt nystädade, rensade rum. Jag måste ju orka med imorrn för det är ju Valborg och då blir det parteey :) Med mina älsklingar Emma och Emelie såklart :D<3 Jag är så sjukt taggad!

Nu ska jag renskriva en intervju som vi gjorde på stan alldeles nyss och efter den här lektionen bär det av till stan för att träffa Trixie :)<3
jag vill bara att ni ska veta att det var otroligt ansträngande att bara skriva detta lilla korta inlägg eftersom jag inte har några som helst krafter kvar. Så detta får ni nöja er med sålänge :)
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0