brandalarm, again?

Helt otroligt. Branalarmet gick på skolan igår, det kom brandbilar och efter typ tio minuter var "faran" över. Idag gick det jävla larmet igen :o för att en jävla IQ-befriad idiot rökte inne. Vad tänker en del folk med? Inte hjärnan allafall.
Nu ska vi snart ha samhällskunskap. Inte ett dugg taggad. Sen har vi matte och efter det så blir det idrott med boxning. Jag hatar verkligen onsdagar. Imorrn ska jag ha redovisning på engelskaboken också -.- Usch vad jag inte orkar. Jag hatar att prata engelska för folk, nu är jag tvungen att göra det för en fjärdedel av klassen.
nu börjar vi om tre minuter. PUSS<3
förresten så ska jag försöka hitta kamerasladden och ladda upp lite bilder från Turkiet snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0