lyckad dag <3

var ju på stan idag med Jonna. Kul hade vi iaf :)<3 bland allt folk. Fast jag tyckte nog inte att det var så farligt allafall :) blev lite inhandlat faktiskt!

stickad polo grå,gina tricot 199:-
vit (typ) blus,gina tricot 99:-
vitt linne,gina tricot 99:-
svart linne,gina tricot 99:- (ej med på bild, har nämligen på mig det)
jeansleggings,bikbok 199:-
sammetsleggings, bikbok 149:-
armband,Iam 79:-
ögonbryns penna
vit eyeliner



och denn mysdress köpte jag också. Inte lite skön! eller vad sägeru Jonna? ;)





Nu ska min kära syster få datorn efter en halvtimmes tjat -.-

Puss och Godnatt!<3


Kommentarer
Postat av: jonna

FETT SKÖN!

2009-12-29 @ 00:54:09
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0